NAUJASIS KORMOTECH PREKYBOS PARTNERIS RUMUNIJOJE – PROFIPET
Kormotech plečia savo veiklą Rumunijoje ir pristato naują prekybos partnerį – Profipet. Tai vienas didžiausių ir patikimiausių gyvūnų prekių mažmenininkų šalyje, valdantis tokius prekių ženklus kaip Zoocenter ir Zoomania. Turėdama daugiau nei 60 fizinių parduotuvių ir daugiau kaip 2 milijonus klientų visoje šalyje, įmonė – svarbus žaidėjas sparčiai augančioje Rumunijos gyvūnų prekių rinkoje.
Šios partnerystės dėka pagrindiniai Kormotech prekių ženklai – My Love, CLUB 4 PAWS ir Optimeal – taps dar lengviau pasiekiami gyvūnų augintojams Rumunijoje. Šis bendradarbiavimas – tai strateginis žingsnis įgyvendinant Kormotech eksporto strategiją, kurios prioritetas – Vidurio ir Rytų Europa ir viena svarbiausių augimo krypčių – Rumunija.
Pastaruoju metu Rumunijos gyvūnų maisto sektorius auga itin sparčiai – kasmet vidutiniškai po 9,4%. Tai lemia dvi pastebimos tendencijos: daugiau naminius gyvūnus auginančių žmonių bei aukštos kokybės, natūralaus ir funkcionalaus maisto paklausa. Šiandien beveik pusė Rumunijos namų ūkių augina gyvūną – šalyje gyvena apie 4,4 mln. kačių ir 4,2 mln. šunų. Tai vienas didžiausių rodiklių Europoje. Remiantis „Euromonitor International“ duomenimis, prognozuojama, kad 2024 m. Rumunijos gyvūnų maisto rinka pasieks apie 1,11 mlrd. eurų.
„Partnerystė su Profipet žymi puikaus bendradarbiavimo pradžią ir yra paremta bendromis vertybėmis – rūpestis gyvūnais, mitybos kokybė bei gilus gyvūnus auginančių žmonių poreikių analizė. Pasiūlydami mokslu pagrįstus, prieinamus ir rūpestingai sukurtus produktus, džiaugiamės galimybe prisidėti prie Rumunijos augintinių sveikatos bei gerovės“, – teigia Kormotech Vidurio ir Rytų Europos regiono vadovas Yuri Bykoriz.
2024 m. Rumunija sudarė 20% viso Kormotech eksporto – į šią rinką pristatyta 5 500 tonų gyvūnų maisto, generuojant apie 9,7 mln. eurų pajamų. Iki 2028 m. Kormotech tikslas – pasiekti mažiausiai 10% rinkos dalį Rumunijos gyvūnų maisto sektoriuje.