„Kormotech“ tapo pirmuoju Ukrainos gyvūnų maisto gamintoju, įžengusiu į Estijos rinką
Pasirašėme partnerystės sutartį su vienu didžiausių šalies platintojų, siekdama užtikrinti savo prekių ženklų prieinamumą visoje rinkoje.
„Kormotech“ tikslas – efektyviai aprėpti visus platinimo kanalus Estijoje. Šiam tikslui pasiekti buvo sudaryta strateginė sutartis su vienu iš pagrindinių regiono platintojų. Partneris atsakingas už pardavimų augimą tiek tradicinėje mažmeninėje prekyboje, tiek specializuotose gyvūnų prekių parduotuvėse, taip pat prisideda prie įmonės plėtros elektroninėje prekyboje.
„Estija – svarbi mūsų regioninės plėtros dalis, siekiant įgyvendinti 2028 metų strategiją. Siekiame čia įsitvirtinti tarp kategorijos lyderių. Mūsų prekių ženklų atsiradimas pagrindinėse šalies nacionalinėse prekybos tinkluose – tai profesionalios distribucijos, rinkodaros palaikymo ir strateginio fokuso sinergijos rezultatas“, – sako Maksymas Tsymbalis, Baltijos šalių regiono vadovas.
Šiuo metu Estijos rinkoje siūlomi keli „Kormotech“ grupės prekių ženklai – Optimeal, Club 4 Paws, Delickcious ir My Love. Ypač išsiskiria My Love ženklas, kuris po atnaujinto dizaino sulaukė didelio pripažinimo ir greitai įsitvirtino prekybos tinkluose. Pirmą kartą Baltijos šalyse šiam prekės ženklui buvo įgyvendinta skaitmeninė kampanija, apėmusi nacionalinius interneto portalus ir lauko reklamą Taline. Kampanija ženkliai padidino pardavimus ir paskatino mažmenininkus plėsti šio ženklo asortimentą.
Estijos komanda taip pat dirba plėsdama įmonės buvimą elektroninėje prekyboje ir specializuotose parduotuvėse. Internetinė prekyba jau pradėta per vietinio platintojo platformą.
Estijos rinkos ypatumas – „į kates orientuota“ vartotojų elgsena, priešingai nei Lietuvoje ar Latvijoje, kur dominuoja šunys. Atsižvelgdami į vietinius vartotojų įpročius, „Kormotech“ adaptuoja savo produktų portfelį, kad dar geriau atitiktų rinkos poreikius.