„Kormotech“ jau dešimtą kartą iš eilės pasaulinėje parodoje „InterZoo“ pristato gaminius katėms ir šunims
Ukrainos gamintojas pristatė du naujus produktus „premium“ ir „superpremium“ segmentuose. Be to, jis ir toliau pritraukia tarptautinę pagalbą keturkojams draugams Ukrainoje karo metu.
„InterZoo“ paroda vyko gegužės 24–27 d. Niurnberge. Tai viena didžiausių pasaulyje rinkodaros platformų, kurioje gyvūnų augintinių maisto pramonės atstovai pristato įvairius produktus augintiniams.
„Kormotech“ parodoje dalyvauja jau dešimtus metus iš eilės ir supažindina pasaulį su Ukrainos prekių ženklais.
Šiais metais „Kormotech“ savo produktus ir galimybes pristatė 130 kvadratinių metrų parodos plote. Per dešimt metų įmonės stendas išaugo beveik dešimt kartų. 2012 m. „Kormotech“ parodos plotas buvo apie 15 kvadratinių metrų.
Šį kartą ukrainiečiai pristatė dvi svarbiausias naujoves – super-premium holistinių produktų liniją „Optimeal Beauty“, kurios pagrindą sudaro jūros gėrybės, ir „Club 4 Paws“ premium produktų liniją „Selection“, kuri savo turiniu ir išvaizda išsiskiria iš Europos gamintojų.
„Pastarąjį dešimtmetį „Kormotech“ didino pajėgumus ir augo visomis prasmėmis. Per tą laiką tapome rinkodaros ir gamybos įmone. Komanda dėjo visas pastangas, kad sukurtų prekės ženklus, kurie būtų tobuli visais aspektais: produkto turinio, ingredientų kokybės, vizualinio suvokimo ir komunikacijos. Mūsų asortimentas gali drąsiai konkuruoti su pasaulinės rinkos žaidėjų produktais“, – sako rinkodaros direktorius Ihor Blystiv.
Stende buvusi „Kormotech“ komanda sulaukė daugybės parodos dalyvių ir lankytojų palaikymo žodžių. „Kormotech“ darbuotojai pabrėžė, kad žmonės nuoširdžiai žavisi įmonės, kuri, nepaisant karo, aktyviai dirba Ukrainoje, gyvybingumu.
„InterZoo 2022“ parodoje dalyvavo 1300 dalyvių iš 60 šalių. Ją aplankė daugiau kaip 40 000 gyvūnų augintinių maisto pramonės atstovų.