Kormotech prideda bendradarbiavimą su pirmaujančiu gyvūnams skirtų prekių mažmeninkų Petmall Bulgarijoje
Kormotech skelbia apie strategiškai svarbią partnerystę su Petmall – didžiausiu internetiniu gyvūnų prekių mažmenininku, turinčiu ir 17 fizinių parduotuvių visoje Bulgarijoje. Per artimiausius 18 mėnesių Petmall taip pat planuoja atidaryti dar 8 naujas parduotuves įvairiuose Bulgarijos miestuose, šitaip dar labiau sustiprindamas lyderio pozicijas rinkoje.
Šio bendradarbiavimo dėka Kormotech prekių ženklų – Optimeal, Club 4 Paws, My Love ir Delickcious, šlapias bei sausas maistas nuo šiol bus pasiekiamas tiek internetu, tiek fizinėse Petmall parduotuvėse. Augintinių šeimininkai Bulgarijoje Kormotech produkcija pasitiki jau daugiau nei aštuonerius metus, o šis praplėstas bendradarbiavimas suteiks galimybę dar daugiau naminių gyvūnų visoje šalyje maitintis aukščiausios kokybės maistu.
„Per artimiausius trejus–ketverius metus siekiame tapti vienu iš trijų stipriausių rinkos atstovų Bulgarijoje“, – teigia Yuri Bykoriz, „Kormotech“ Centrinės ir Rytų Europos regiono vadovas.
Vietinis „Petmall“ populiarumas bei ambicingi plėtros planai regione – išskirtinės šio mažmenininko savybės, padėsiančios „Kormotech“ pasiekti dar daugiau gyvūnų mylėtojų. Ši partnerystė palaiko mūsų 2024-2028 m. strategiją, kurios tikslas – augimas Centrinėje ir Rytų Europoje, o Bulgarija - viena pagrindinių rinkų.“
Augintinių maisto rinka pastaraisiais metais Bulgarijoje stabiliai augo ir prognozuojama, kad 2025–2029 m. laikotarpiu ji plėsis 3,32 % per metus, o pajamos siekia beveik 101,65 mln. eurų.
Humaniškesnis požiūris į gyvūnus bei augantis jais besirūpinančių žmonių skaičius didina kokybiško, funkcionalaus maisto paklausą. Nors internetinė gyvūnų prekių prekyba tampa vis populiaresnė Bulgarijoje, fizinės prekybos poreikis išlieka. Čia ypač svarbi specialistų konsultacija, patikimos rekomendacijos ir galimybė išbandyti produktų pavyzdžius.